Thursday, December 16, 2010

文雅的反面

我一直都知道自己吃相不好。不过,昨天吃饭把牙崩掉一块儿,还是让我始料未及。

那是我因为受不了木头筷子老是变形而刚刚换成的韩国不锈钢筷子。
那是我做的蒜苗烧排骨。
那是我一口完美无缺的钢牙。
连一颗小小的蛀牙都没有。
洗牙的时候护士说你的牙可真硬啊。

到底钢牙抵不过钢筷子。

只是很小的一块儿,掉了。
上排右边的犬牙的右侧。
筷子没来得及拿出来我就咬下去了。
狠狠地。

M看着直乐:
你急什么呢?

我...我...急着吃。

4 comments:

vivian said...

This makes me laugh...korean steel chopsticks are funny.... sorry....but I also feel sad because i like those pointy cute "Quan Ya" of yours when you smile...;-) go see a dentist...hope it did not hurt that much...


BTW, did you see the film Exist through the Gift Shop...very good...about street art

bing said...

will see a dentist tomorrow :(

I use 风行 these days to watch movies online. Exit through the Gift Shop is not there yet. Will find another way... looks like a movie I'd like.

Anonymous said...

哎呦呦,我那一口的桃酥牙呀,哪颗掉了也没被我追悼过,他们看了这篇心情肯定不好。

bing said...

Anonymous,替我问你的桃酥牙们好 :)